همراه بورس

ومعادن

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)

ومعادن | از شرکتهای طرف قرارداد همراه بورس

برای استفاده از خدمات آنلاین پرداخت حق تقدم در همراه بورس لازم هست تا در ابتدا شرکت های طرف قرارداد با همراه بورس را بشناسید.
یکی از این شرکت ها ، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات یک شرکت سهامی عام به نام “سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات” و نماد ” ومعادن ” در بورس است که خدمات پرداخت حق تقدم به صورت آنلاین را به همراه بورس سپرده است

این شرکت در تاریخ ۵ اسفندماه ۱۳۷۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت شده است.

فعالیت اصلی این شرکت شامل تأسیس، خرید، مشارکت در تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، موسسات و واحدهای مختلف در صنایع معدنی، ساختمانی، کشاورزی، خدماتی و انجام فعالیت‌های مالی و اعتباری در داخل کشور است. همچنین، این شرکت خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تولید، سرمایه‌گذاری، توسعه و بودجه‌بندی، تأمین منابع مالی، بازاریابی و طراحی سیستم‌های مدیریتی ارائه می‌دهد.

این شرکت همچنین به سرمایه‌گذاری در خارج از کشور نیز مشارکت دارد و نمایندگی‌ها را انجام می‌دهد و عملیات دیگری را نیز انجام می‌دهد که به تحقق اهداف خود کمک می‌کند. از سال ۱۳۷۷، این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار تهران معامله می‌شود و سهام آن تحت نماد “ومعادن” معامله می‌شود.

چشم‌انداز این شرکت این است که تا سال ۱۴۰۴ به برترین شرکت سرمایه‌گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

مأموریت اصلی این شرکت، حفظ و ارتقای ثروت سهامداران از طریق سرمایه‌گذاری و بنگاهداری است و آن سعی دارد تا با استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی، در صنایعی که مزیت رقابتی دارند، سرمایه‌گذاری کند تا ارزش افزوده‌ای ایجاد کند و سود یا ارزش سرمایه‌گذاری را افزایش دهد و رضایت سهامداران و ذینفعان را برآورده سازد.

اهداف استراتژیک این شرکت شامل:

  • افزایش نقش‌آفرینی در رشد تولید ناخالص داخلی کشور
  • رتبه برتر در بازار سرمایه و شفافیت
  • تنوع در منابع درآمدی با سرمایه‌گذاری در صنایع با مزیت رقابتی
  • افزایش وفاداری سهامداران و مشتریان
  • تقویت سرمایه‌های انسانی متناسب با قابلیت‌های توسعه کشور